نهالستان سیروس دماوند

آدرس نهالستان: دماوند جاده فیروزکوه اولین دوربرگردان نبش اردوگاه مصطفی خمینی - سیروس افکاری 09122127698 ، 02176308102
خانه / مقاله / نهال گوجه سبز شهریار

نهال گوجه سبز شهریار

در مورد نهال گوجه سبز شهریار چه می دانید؟

نهال گوجه سبز شهریار در مناطق سردسیر و کوهستانی رشد می کند و اعتدال هوا می تواند بهترین گزینه برای رشد بهتر نهال گوجه سبز شهریار باشد. نهال گوجه سبز شهریار دیر گل می باشد و زمان زیادی برای گل دادن و محصول دادن نیاز دارد. نهال گوجه سبز شهریار در زمین های مسطح و شیبدار بهتر رشد می کند و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما دارا می باشد.
2000 سال پیش نهال گوجه سبز شهریار وجود داشت و اولین بار در کشور چین پرورش داده شد. در نواحی معتدل نهال گوجه سبز شهریار بهتر رشد می کند و به رنگ های سبز و نارنجی و قرمز دیده می شوند. نهالستان سیروس با دارا بودن سال ها سابقه درخشان برای فروش بهترین نهال گوجه سبز به شما آماده می باشد.

عمر این درخت به 50 سال هم می رسد و می تواند به اندازه متوسط عمر یک انسان همراه او باشد. هوای بسیار سرد، می تواند گوجه سبز شهریار را خراب کند و شکل ظاهری آن را تغییر دهد. یک نهال گوجه سبز شهریار در هوای سرد نمی تواند سالم بماند و دچار مشکلات فراوانی می شود.

زمان رسیدن این میوه در اواسط خرداد ماه می باشد و این زمان طبیعی ترین زمان رسیدن میوه گوجه سبز های شهریار می باشد. اولین بار گوجه سبز از طریق کشور سوریه یا ایران به کشور یونان وارد شد و یونانی ها را عاشق خود نمود. گوجه سبز تقریبا در همه کشورها کاشته می شود و ردم جهان در هر نقطه ای می توانند استفاده کنند. تنها نیاز های اساسی این نهال، خاک مرطوب و هوای مناسب که خیلی سرد نباشد و آب کافی به همراه نور مناسب خورشید می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام کلیلک کنید