نهالستان سیروس دماوند

آدرس نهالستان: دماوند جاده فیروزکوه اولین دوربرگردان نبش اردوگاه مصطفی خمینی - سیروس افکاری 09122127698 ، 02176308102
خانه / نهال / نهال گلابی بیروتی

نهال گلابی بیروتی

نهال گلابی بیروتی – از گلابی های خارجی نیز که کم و بیش در ایران کشت می شوند می توان :گلابی آنژو، گلابی وینترنلیس، گلابی بارتلت، گلابی دوشس،گلابی ژاندارک، گلابی باسه، گلابی کولمار، گلابی بوره ژیفار و گلابی دوینه دوکومیس را نام برد. بارتلت که در اروپا بنام گلابی ویلیامز مشهور است، مهم ترین و پر کشت ترین گلابی در دنیا به شمار می رود.

گلابی شاه میوه کرج ، گلابی شاه میوه خراسان ، گلابی شاه میوه اصفهان ، گلابی نطنز کاشان ، محمدعلی مشهد ، سه فصله کرج ، سیبری ، گلابی پیغمبری .
از گلابی های خارجی نیز که کم و بیش در ایران کشت می شوند می توان :گلابی آنژو، گلابی وینترنلیس، گلابی بارتلت، گلابی دوشس،گلابی ژاندارک، گلابی باسه، گلابی کولمار، گلابی بوره ژیفار و گلابی دوینه دوکومیس را نام برد. بارتلت که در اروپا بنام گلابی ویلیامز مشهور است، مهم ترین و پر کشت ترین گلابی در دنیا به شمار می رود.
یک نوع گلابی جنگلی که در کهکیلویه می روید و تخم آن زیاد است را انجوجک می نامند. میوه آن قابل استفاده نیست، ولی زمانی که میوه روی خاک می افتد و می پوسد، تخم آن را جمع آوری می کنند که استفاده درمانی زیادی دارد.
شما میتوانید به صورت مستقیم بدون واسطه به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه نهال مورد نظر نماییدنگران بعد مسافت و خشک شدن و خطای نهال نباشید زیرا همکاران ما نهال مورد نظر شما را پس از هرس ریشه و ضد عفونی و پرالیناژ( عبارت است از آغشته کردن ریشه نهال به موادی چسبنده و ضدعفونی کننده.)در بسته بندی داخل نایلون و کیسه پیچیده و لیلبل گزاری شده در اولین فرصت به مقصد ارسال مینمایند به همراه کلیه نهالها دفترچه راهنمای کاشت موجود میباشد که در ان به طورکامل چگونگی حفر گودال -کاشت نهال – فاصله بین درختان – نحوکود دهی – آبیاری – روشهای صحیح هرس درختان-توضیح داده شده است

نام: گلابی بیروتی
زمان رسیدن میوه: اوایل مرداد
تحمل خشکی: نیمه متحمل
عمر اقتصادی: ۳۰ سال
مدت انبارداری:۴ماه
تحمل سرمای زمستانی: -۲۵c الی -۲۸c
مشخصات میوه: درشت و زرد رنگ

برای ورود به کانال تلگرام کلیلک کنید